Vol 7, No 2 (2024)

VOLUME 7, NUMBER 2, 2024

DOI: https://doi.org/10.21831/didaktika.v7i2

Table of Contents

Articles


Wayan Eka Paramartha, Universitas Pendidikan Ganesha, Indonesia
I Gede Wahyu Sukadana, Universitas Pendidikan Ganesha, Indonesia
PDF
94-101

Yeni Rakhmawati, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Rahayu Condro Murti, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
102-111

Rosyifa Lala Nurhasanah, IAIN Palangkaraya, Indonesia
Nur Inayah Syar, IAIN Palangkaraya, Indonesia
Istiyati Mahmudah, IAIN Palangkaraya, Indonesia
PDF
122-128

Oktavia Nurhayati, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Selvi Regina Andriani, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Mutia Rambu Azzahra, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Nur Ramadani Tri Mulyaningsih, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Noor Hafizah, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Candra Siddiq Kurniawan, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
129-141

estri nur hasanah, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Alya Pinky Aprisca, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Latifah Nuur Aini, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Azza Ilvana Mas’ud, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
142-148

Nur Azkiah Nafissah, Ahmad Dahlan University, Indonesia
Nur Hidayah, Ahmad Dahlan University, Indonesia
PDF
149-153

Mei Lina Astuti, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
154-161

Arini Putri Maulidha, Universitas Negeri Malang, Indonesia
Santy Dinar Permata, Universitas Negeri Malang, Indonesia
PDF
162-168

Rima Aulia Hidayat, UIN Walisongo Semarang, Indonesia
Kristi Liani Purwati, UIN Walisongo Semarang, Indonesia
Muhammad Zuhdi Amin, SDN Ngaliyan 01 Semarang, Indonesia
PDF

Systematical Review


Irene Milenia Siki, Universitas Negeri Malang, Indonesia
Oktaviani Adhi Suciptaningsih, Universitas Negeri Malang, Indonesia
Ade Eka Anggraini, Universitas Negeri Malang, Indonesia
PDF
112-121