Vol 3, No 2

July 2015

Table of Contents

Articles


Asih Mardati, Prodi S-1 PGSD Universitas Ahmad Dahlan, Indonesia
Muhammad Nur Wangid, Pendidikan Dasar, Program Pascasarjana, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
120 - 132

Jumanto Jumanto, Universitas Slamet Riyadi Surakarta, Indonesia
Zuhdan Kun Prasetyo, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
133 - 142

Lina Wijayanti, Universitas Narotama Surabaya, Indonesia
Marsigit Marsigit, Program Studi Pendidikan Matematika, Fakultas Matematika dan Ilmu Pengetahuan Alam, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
143 - 154

Muhamad Ahyar Rasidi, , Indonesia
Farida Agus Setiawati, Psikologi, Fakultas Ilmu Pendidikan, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
155 - 165

Siti Mariana, SD Manding Tengah Bantul, Indonesia
Enny Zubaidah, Pendidikan Prasekolah dan Sekolah Dasar, Fakultas Ilmu Pendidikan, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
166 - 176

Sri Hariyati Qodriyah, SD Negeri Kadipiro 1 Kasihan Bantul, Indonesia
Muhammad Nur Wangid, Program Studi Pendidikan Dasar, Program Pascasarjana, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
177 - 189

Sri Muryaningsih, Universitas Muhammadiyah Purworejo, Indonesia
Ali Mustadi, Program Studi Pendididikan Dasar, Program Pascasarjana, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
190 - 201

Titin Mulyaningsih, SD Negeri Kotagede 3 Yogyakarta, Indonesia
Lantip Diat Prasojo, Program Studi Manajemen Pendidikan, Program Pascasarjana, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
202 - 212

Waridah Waridah, STKIP Melawi Kalimantan Barat, Indonesia
Aman Aman, Program Studi Pendidikan Sejarah, Program Pascasarjana, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
213 - 226

Yuni Faryanti Sukri, Universitas Negeri Makassar, Indonesia
Djamilah Bodan Widjajanti, Pendidikan Matematika FMIPA Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
227 - 238

Editorial


 
PDF

 
PDF