Vol 27, No 2 (2021)

(October)

Table of Contents

Articles


Jane Itohan Oviawe, Ambrose Alli University, Nigeria
David Omoh, University of Lagos, Nigeria
PDF
91-101

Mustapha Sumaila Sani, Federal College of Education (Technical) Bichi, Nigeria
Sunday Akanmu Okegbile, Federal College of Education (Technical) Bichi, Nigeria
Abdulkarim Bello Norde, Federal College of Education (Technical) Bichi, Nigeria
John Eze Edeh, Federal College of Education (Technical) Bichi, Nigeria
PDF
102-108

Ahmad Rizal Madar, Universiti Tun Hussein Onn Malaysia, Malaysia
Sri Sumarwati, Universiti Tun Hussein Onn Malaysia, Malaysia
Hashima Hamid, Universiti Tun Hussein Onn Malaysia, Malaysia
Mohd Hasril Amiruddin, Universiti Tun Hussein Onn Malaysia, Malaysia
Nor Athirah Musa, Universitas Swadaya Gunung Jati, Indonesia
PDF
109-116

Dwi Novita Sari, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Syukrul Hamdi, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
117-125

Iffah Budiningsih, Universitas Islam As-Syafi’iyah, Indonesia
Tjiptogoro Dinarjo Soehari, Universitas Mercu Buana, Indonesia
Fufung Alfulailah, Universitas Mercu Buana, Indonesia
PDF
126-137

Tuatul Mahfud, Balikpapan State Polytechnic, Indonesia
Mutiara Nugraheni, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Pardjono Pardjono, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Badraningsih Lastariwati, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
138-145

Aam Amaningsih Jumhur, Universitas Negeri Jakarta, Indonesia
Ratu Amilia Avianti, Universitas Negeri Jakarta, Indonesia
Anya Tamara Akbar, Universitas Negeri Jakarta, Indonesia
PDF
146-156

Fadil Firdian, STMIK Indonesia Padang, Indonesia
Liranti Rahmelina, STMIK Indonesia Padang, Indonesia
PDF
157-166

Mochammad Baharudin Siddiq, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Zainal Arifin, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Putu Sudira, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Farid Mutohhari, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
PDF
167-174

Edy Suprapto, PGRI Madiun University, Indonesia
Reza Kusuma Setyansah, PGRI Madiun University, Indonesia
Dea Devina, PGRI Madiun University, Indonesia
PDF
175-181